top of page
  • תמונת הסופר/תJane Bot

הרגע שבו מערכת ההפעלה מבינה אותך. Microsoft יוצאת למלחמה⚔️


copilot

מיקרוסופט יצאה עם עדכון חדש בשם "Microsoft Copilot" עבור משתמשי Windows 11 שלה. עדכון המשלב מודל לשוני חזק בשיתוף פעולה עם המערכות היום יומיות שאנחנו משתמשים בהם.


בהצצה ראשונה, נדמה כי אנו עדים לאבולוציה של השילוב של הAI בפעילויות היומיומיות שלנו, וכתוצאה מכך, היא תשנה את האופן בו אנו משתמשים במחשבים שלנו, החל מחיפוש מידע ברשת, דרך כתיבת תוכן וכלה בלמידת מיומנויות חדשות.

אבל הבונוס האמיתי הוא שעוד רגע היא תמצא בכל המוצרים של Microsoft

Windows 11, Office 365, Edge, Bing


אז מה כל כך מיוחד בה?

הייחודיות ש "Copilot" מביאה למשתמשיה מידע שהוא גם רלוונטי וגם פרסונלי.

במקום לשלוט במערכת ההפעלה, אנו מדברים איתה.

במקום לנהל קבוצה של מוצרים ואפליקציות, אנו נשוחח איתן ונתייחס אליהן כאל עוזרים אישיים במשימות היומיומיות שלנו.

ומעל הכל, מדובר במערכת שלומדת ופועלת לטובתנו ומתוך היכרות עמוקה עם הצרכים שלנו.

דמיינו חבר אישי שמייעץ לכם בפעולות היומיום שלכם.

office 365 copilot
 

אז מה "Copilot" תוכל להציע לנו?

נוכל לבקש ממנה לבצע חיפושים של קבצים, לפתוח אפליקציות, להוסיף תזכורות, לשלוח מיילים, לצייר לנו, להכין תרשים, לפתור בעיות מתמטיות או ליצור חיבור בנושא מסוים וכל זה על קצה מהמזלג...

בואו נמפה את היכולות במגוון המוצרים.


עיצוב מובנה כחלק אינטגרלי ממערכת ההפעלה

במקום ללכת ולחפש כלים חיצוניים נוכל להזמין מה"צייר" שלנו ליצור תמונות באמצעות יכולות של מודל Dall-E, פשוט נכתוב מה שאנו רוצים ו-Copilot+Dall-E יעשו את היתר.

נוכל לבקש הרחבות, השלמות או תיקונים עבור תמונות על ידי שילוב כל הכלים שאנו מכירים היום.

והכי חשוב נוכל להוסיף סימן מים (watermark) עם מידע אישי על היצירות שלנו כדי לקבוע הכרה ובעלות עליהן.

microsoft paint
 

צ'אט מובנה במערכת ההפעלה

מערכת ההפעלה תכלול צ'אט מובנה המסתמך על GPT-4, דרך זו נוכל לשאול שאלות ולבצע פעולות ישירות מול מערכת ההפעלה עצמה באמצעות טקסט חופשי. נוכל גם לבקש לבצע פעולות באתרים שבהם אנו עובדים. ה-Copilot ילמד אותנו כדי להמשיך להשתפר ולהציג העדפות מותאמות אישית עבורנו.

copilot chat
 

הבשורה של Microsoft 365 עם התמקדות בכלי העבודה שלנו, Copilot משפר את העבודה שלנו ומספק פתרונות מהירים ואינטליגנטיים למשימות היומיומיות, מהפשטות של כתיבת מכתב דרך היצירת נתונים מובנים ועד לעזרה בניהול פרויקטים וצוותים באמצעות Teams.

copilot 365 explain

ב-Outlook: "יכול לשמש כעוזר אידיאלי לכתיבת והגהת מכתבים, ולהוספת תזכורות ואירועים ליומן שלנו, ובכך לשדרג את ניהול הזמן שלנו.

ב-Word: האם אנחנו צריכים לסכם מסמך ארוך או ליצור אחד חדש? "Copilot" מסוגל להקל על התהליך, ולעזור לנו ביצירת תוכן ממוקד ומקוצר.

ב-Excel: עם יכולת ליצור תרשימים, גרפים ולבצע אנליזות נתונים, "Copilot" הופך את עבודתנו עם גליונות הנתונים לממוקדת ואינפורמטיבית יותר.

ב-PowerPoint: הכנת מצגות מקצועיות ומעניינות הופכת לפעולה פשוטה ויצירתית יותר כאשר "Copilot" מסייע בעיצוב, הוספת תמונות ובחיבור תכנים.

ב-Teams: הכלי מאפשר שילוב של הAI בתוך הצ'אטים שלנו, ובכך מסייע ביצירת תובנות, ניהול משימות, ושיפור התקשורת בין חברי הצוות.

 

על קצה המזלג מבית מיקרוסופט.

לסיכום

נראה שהמסע שלנו בעולמות ה AI מתחדד יותר לכיוון הפרסונלי ואל תוך המערכות היומיומיות שלנו. מדובר בתהליך טבעי שרוקם עור וגידים לכל אספקט בחיים שלנו.

עולם ה AI נראה מסובך, אך עם הכלים הנכונים, כל אחד יכול להפוך ליוצר. הידע הזה מאפשר לכל אחד להגשים את הרעיונות שלו ולתרום לחברה באופן שהוא לא חשב שאפשרי.


רוצים לנסות? אל תחכו, התחילו עוד היום! תרשמו לניוזלטר שלי ותקבלו את כל הנושאים הכי חמים, ראשונים לפני כולם.

ואם יש לכם שאלות נוספות או שאתם רוצים לשתף בתהליך שלכם, אני כאן לעזור.

בהצלחה!


57 צפיות0 תגובות

Opmerkingen

Beoordeeld met 0 uit 5 sterren.
Nog geen beoordelingen

Voeg een beoordeling toe
bottom of page